poniedziałek, 18 marca 2013

VIOLETTA - następny odcinek dopiero w kwietniu! :(

Hejka, hello :)!!!
W tym poście chciałam Wam powiedzieć, że niestety następny odcinek (21) będzie dopiero w KWIETNIU - a dokładnie 15!!!
fot. Disney
A oto FABUŁA: "Jade domyśla się, że Angie i Violetta ukrywają jakiś sekret. Nakazuje bratu, by je śledził i poznał ich tajemnicę. Violetta szybko zauważa go przed wejściem Studio 21 i uprzedza Angie. Ludmiła podpisuje kontrakt i czuje się wielką gwiazdą. Jej radość mija szybko, gdy dowiaduje się, że ma wystąpić w reklamie paszy dla świń. Tomás postanawia wyznać Violecie prawdę, że napisał piosenkę z myślą o niej, a słowa utworu wyrażają, co czuje".
No i jeszcze kilka zdjęć:

TUTAJ LUDMIŁA JAKO ŚWINKA (HAHAHA)!!!
Kocham to zdj <3!!!

Na dzisiaj to wszystko!
Pozdrawiam
Marysia <3
PAPA:)




6 komentarzy:

  1. W moje urodziny! Mimo to szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO...super!!! Jak będzie ten odcinek to ci wyślę życzonka!!! Ale wiem głupio z tym , że tak późno :(

      Usuń
  2. Hej jestem tu nowa :) Fajny blog szkoda że tak późno ten nowy odcinek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemka! Miło mi, że z każdym dniem ktoś nowy przychodzi!!! A co do tego odcinka to JA TEŻ STRASZNIE ŻAŁUJEĘ :((((

      Usuń
  3. No....A szkoda ,że nowe odcinki będą 10 czerwca...

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!