sobota, 23 marca 2013

NASTĘPNY ODCINEK - 22 ;)

Hejka!
W tym poście chciałabym Wam opisać nowy odcinek - 22 :*
A oto on:
fot. Disney

FABUŁA:
Jade myśli, że odkryła sekret Angie. Jest przekonana, że guwernantka Violetty spotyka się po kryjomu z Pablem z Studio 21 i grozi, że doniesie o tym Germanowi. Violetta ostrzega Jade, że jeśli się do tego posunie, zniszczy jej zaręczyny. Pablo urządza Angie scenę zazdrości. Violecie nie idzie śpiewanie z Leonem. Tomás uważa, że Violetta ma niewłaściwego partnera i powinna wystąpić z nim. Prowokuje ją do zaśpiewania utworu “Voy por ti” i osiąga sukces. Nie widzą, że Francesca i León przyglądają im się z boku.
Mam jeszce gifek:
Pozdrawiam
Marysia<3

11 komentarzy:

  1. super nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też!! Zostało jeszcze jakieś 3 tyg. Ja nie wiem jak ja to wytrzymam!!! ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. na baje.pl są odcinki dodawane ale chyba po hiszpańsku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ja niby uczę się hiszpańskiego od jakiś 3 lat, a umiem się przedstawić i powiedzieć ile mam lat :D HAHA

      Usuń
  4. no ja też zaczęłam się uczyć odkąd pojawił się ten serial :) ale nie wszystko rozumiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, mówią że to najłatwiejszy język świata, ale pozory mylą, jak już będziesz wiedziała o co cho w tym odcinku to napisz komcia, albo napisz na czacie ;) :) :*

      Usuń
  5. Poproszę nowego posta :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie:)))
    Już nie mogę się doczekać tego odcinka
    I nowego posta też
    czekam na next:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki;) ;) Bardzo mi miło, że ktoś nowy wszedł na bloga ;) Dziękuję za pozytywny komentarz;) <3

      Usuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!