sobota, 16 marca 2013

COŚ NA POCZĄTEK... :*

Siemka!!! Nazywam się Marysia i dzisiaj zaczynam pisać bloga o SERIALU VIOLETTA z Disney Channel i obiecuję, że będę Wam pisać o różnych nowinkach związanych z tym serialem. Chciałam Wam też powiedzieć, że prowadzę 2 bloga o KICKIN' IT  i nazywa się : lovekickinit.blogspot.com !!!
WSZYSTKICH FANÓW SERDECZNIE ZAPRASZAM!!!
A na początek kilka zdjęć z tego serialu!!!




TAKI DOBRY TORT ZMARNOWANY (HEHE)!!! :)

A wy którą z nich bardziej lubicie (JA VIOLETTĘ)!!! Piszcie w komciach co uważacie!!!
 Pozdrawiam
Marysia <3
PS... Smieszny gifek na koniec...
image

\

6 komentarzy:

  1. też wolę Violettę <33
    mina Leona jest genialna !
    "Ludmiła wychodzi!" i pstryk palcami :* huehueheu xd
    on to robi lepiej od niej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem też uwilebiam tą minę mogłabym się na nią gapić godzinami! Masz rację on to robi lepiej :)
      PS Ogromnie dziękuję za pierwszy komentarz <3

      Usuń
    2. Hej :) Od kilku dni szukam bloga o Violettcie, ale takiego gdzie ktoś będzie pisał tam dosyć często a nie raz na miesiąc. Twój blog bardzo mi się podoba mam nadzieję , że będziemy często pisać o swoich przemyśleniach co do serialu :) Ps. Wiecie może dlaczego puścili dziś I odcinek?

      Usuń
    3. Siemka! Bardzo się cieszę, że nareszcie jest ktoś taki, który interesuje się moim blogiem dla cb mogę pisać trochę częściej no ale to dopeiro początek serialu, więc jest trochę mało informacji! A co do tego 1 odcinka to chyba one się będą powtarzały. Niestety dopiero 15 kwietnia będą dalsze!!! :)

      Usuń
  2. a ja uwielbiam ludmiłę, jest bardzo podobna do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe genialne <3

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!