piątek, 9 maja 2014

Wyniki KONKURSU na ręcznik z HIPPO SKLEP!

Mam dla Was WYNIKI!!!
Tym razem losowania nie robiłam na filmiku (gdyż jakość jest po dodaniu na blogu zniewalająca ...), ale użyłam strony: losownik.pl (wyliczanki) .

Aby pokazać Wam, że wszystko było FAIR, oto screeny:



I UWAGA! DAM DAM DAM DAM ...


Wygrała ... Patrycja Cichecka!!!
Serdecznie gratuluję Ci wygranej ręcznika z hippo-sklep.pl
Skontaktuję się z Tobą przez maila!

Dziękuję wszystkim za udział :D Jesteście wspaniali!

3 komentarze:

  1. Domagam się losowania na filmiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie!jest to strona, która uczciwie pokazuje wyniki, jeśli mi nie wierzysz sam/a sprawdź! ;)
      PS to, ze nie wygrales/as nie oznacza, ze nie wygłasza następnym razem

      Usuń
  2. Aaa pierwszy raz wygrałam :D

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!