wtorek, 13 maja 2014

Płyta EN VIVO [Recenzja]



Co ja będę owijać w bawełnę! Płyta jest NIESAMOWITA! Najlepsze kawałki Violetty skompresowane w jednym wspaniałym dziele! Może zacznijmy od samego wyglądu, jest super. Od razu zachęca do kupna.  Graficy naprawdę się postarali. Nie tylko pierwsza okładka, ale również "środek" płyty jest piękny. Znajdują się na nim zdjęcia z koncertu, co jeszcze  bardziej nadaje jej uroku.

 

Co do samej muzyki ...
Jestem zachwycona! Podczas słuchania czuję się dosłownie jak na koncercie. Oprócz piosenkarzy słyszymy również (troszkę cichsze) krzyki fanów, ich śpiew i oklaski. Wydaje mi się, że śpiew aktorów również jest inny niż ten nagrywany w studio, jest bardziej można to tak powiedzieć "prawdziwy".


  

Jakie piosenki możesz na niej usłyszeć?


1. Hoy somos más
2. Euforia
3. Ahí estaré
4. Habla si puedes
5. Podemos
6. Como quieres
7. Are you ready for the ride
8. Voy por ti
9. On beat
10. Te esperaré
11. En mi mundo

Bonusy - zupełnie nowe piosenki!
1. Soy mi mejor momento
2. Ven con nosotros
3. A los cuatro vientos
4. Te fazer feliz
5. Esto no puede terminar

Ja daję tej płycie absolutnie 10000000+ !

Zachęcam Was do kupna, bo jest fajna muza. Można posłuchać ulubionych kawałków, pośpiewać i potańczyć. A jeśli będziesz w gornie V-lovers to o muzykę nie będziesz musiał/a się martwić!


1 komentarz:

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!