środa, 16 kwietnia 2014

WYNIKI KONKURSU: Wygraj Violettową niespodziankę firmy Egmont

Nareszcie mam dla Was upragnione wyniki tego konkursu! Wiem, że trochę długo trzymałam Was w napięciu, ale oto decydująca chwila:
Muszę Wam powiedzieć, że (jak zwykle) wszystkie prace były świetne, ale ja mogłam wybrać (niestety) tylko jedną. Chyba we wszystkich konkursach plastycznych mam problem z wyborem, ponieważ widać jak dużo włożyliście pracy i energii oraz straciliście sporo czasu !

Po moich trudach, wybrałam pracę, która mnie urzekła -
DAM DAM DAM:


Malwiny K./Miluei
Jest niesamowita:


GRATULUJĘ! Skontaktuję się z Tobą przez maila !
Nagrody są sponsorowane przez The Walt Disney Company Polska

Ale nie martwcie się, jeśli nie wygraliście! Będzie jeszcze wiele konkursów!

11 komentarzy:

  1. Gratyyy :) Wygląda normalnie jak przerysowana z rysunku ;p piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to mi się nie podoba :( taka jest biała i taka jakaś pusta... I to logo brzydkie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też brałem udział, ale trochę się zgadzam z powyższym komentarzem. ;/

      Usuń
    2. +Nie twierdzę, aby moja praca miałaby być lepsza :)

      Usuń
  3. Wow ! Taka magiczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szerze nie podoba mi się ani trochę,ale to twój wybór

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie udało mi się , ale ta praca jest 100 razy lepsza od mojej , Gratulacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy następny konkurs?
    Szkoda, że nie wygrałam;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogłaszam nabór agata177.pinger.pl . Prowadzę bloga o Violettcie !!!!!!!! ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!