wtorek, 29 kwietnia 2014

Wygraj ręcznik z serialu Violetta | KONKURS


1. Zadanie konkursowe: 

* udostępnij dowolny post (ze strony) z jakimkolwiek produktem
* dodaj komentarz pod tym postem:
Imię i nazwisko/Nick: ...
e-mail: ...

Bez wszystkich wykonanych punktów uczestnik nie będzie brany pod uwagę (więc konto na face jest konieczne) !!!

2. Nagrodą jest jeden wybrany ręcznik z serialu Violetta 
Jest ona sponsorowana przez hippo-sklep.pl

3.Konkurs trwa od dzisiaj (29.04.14) do 9.05.14 (piątek)

4. Wyniki będą w formie losowania ! Ja wylosuję zwycięzcę na filmiku!

Zachęcam do brania udziału, ponieważ konkurs jest bardzo prosty! Każdy może wziąć udział!

27 komentarzy:

  1. Nina Marciniak
    nina3475@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Facebooku - Matthew Szostek
    W Realu: Mateusz Szostek
    E - mail: heniuu9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Facebook : Tini Stoessel Polonia
    Zuzia Kowalska
    email: martinkatinita@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrycja Cichecka
    patrycja.c229@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie, to trzeba udostępnić, a nie chcę mieć jazdy w szkole ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale takie są wymogi konkursu. A do tego będzie ktoś ci coś mówił za to, że udostępniłaś post z jakimś produktem?

      Usuń
    2. Rozumiem cię ;c To obciach udostępniać coś z 'Hippo Sklep' -.- Może załóż fałszywe konto facbooku?

      Usuń
    3. Czemu? Żal, że tacy jesteście!

      Usuń
    4. Żal, że ty uważasz, że udostępnianie coś z Hippo-sklep nie jest obciachowe.

      Usuń
    5. Nie będę zakładała fałszywego konta, głupia!? po prostu jak coś głupiego [nie mówię, że TO jest głupie, tylko ogólnie, np. jakieś swoje głupie zdjęcie] dodam na FB to później w szkole mam jazdę przez miesiąc -.- A oni się wszystkiego czepiają -...- Zaraz by było, że się np. ubieram w hippo sklepie. Ja wiem, że to głupie, ale taka jest moja szkoła ;p

      Usuń
    6. Rozumiem! Nie daj im żeby tak tobą pomiatali (wiem łatwo sie mówi)

      Usuń
  6. Natalia Kurlandzka
    Facebook: Natalia Kurlandzka
    Email: Natalia00hmm@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Na facebook: Angelika Stępień
    Imię i nazwisko: Angelika Stępień
    Nick:Angie Kwiatonators
    email: drugaa.18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Imię nazwisko: Weronika Suplewska
    Na facebook: Weronika Suplewska
    email: wercia_s@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzena Sternadel
    Facebook:Marzena Sternadel
    Email:marzena.sternadel@poczta.onet.pl
    Czy jest jakiś problem z powodu tego że pisze z anonima?

    OdpowiedzUsuń
  10. Sylwia Hamera.
    polubiłam i udpstępniłam z fanpejdża mojego bloga - na fejsie zwę się Blog Estupido.
    mail: sylywy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Paulina Majchrowicz
    Facebook- Paaulinaa Maajchrowicz
    Email- meluug@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbigniew Miedzik (w imieniu 10-letniej córeczki Wiktorii, która jeszcze nie może posiadać konta na facebooku), e-mail: miedzikz@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalia Borsuk
    na FB: Natalka Borsuk
    e- mail - Tinistas500@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Udostępniłem jako Admin Jorge : )
    e-mail: heniuu9@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wypas! zapraszam do mnie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiam się nad wzięciem udziału. :)
    Zapraszam do mnie http://violettaablogpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Imię i nazwisko: Anna Drąg
    Facebook: Ania Drąg
    Email: podemospitar@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiktoria Pisanko (Wikss66)
    Email: wikss66@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!