środa, 8 kwietnia 2015

Jak się macie?

Cześc wszystkim! ♥

Bardzo Was przepraszamy, że ostatnio tak mało się działo. Szkoła, sprawdziany, choroby...sami wiecie :/ A swoją drogą jak tam u Was w szkole? Wiem, wiem, nauczyciele pewnie nie dają wytchnąć. Szóstoklasiści pewnie też coś o tym wiedzą ;) Sprawdzian prosty, co nie? Ale nie martwcie się, już niewiele zostało do końca roku [...ja mówię o wakacjach...]. Przeżyjemy jeszcze 78 dni i 5 godzin, a zostaniemy obdarzeni WOLNOŚCIĄ!!!

                                                                                                                             Powodzenia! :*
                                                                                                                         (Nie będzie aż tak źle)




A to tak na poprawienie humoru... :)
https://www.youtube.com/watch?v=tJqLO-gZDhg

1 komentarz:

  1. Fajny post! A skoro już tu jestem chciałam zaprosić na mojego bloga, który również jest o Violecie. Znajdziecie u mnie ciekawostki na temat aktorów i serialów jak i na mój temat. Co dziennie można otrzymać dedykty i wygrywać w konkursach! Jeszcze raz serdecznie zapraszam! violettowypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!