wtorek, 2 kwietnia 2013

Nowa piosenka - Hoy somos más :)

Siemka!
Post będzie krótki! Chciałam Wam tylko pokazać nową piosenkę z seriali - Hoy somos mas!

Podoba się?
M@rysia <3
PS Najprawdopodobniej będę dalej pisać bloga, ale niezbyt często! Moje zainteresowania się zmieniły, a do tego nie sprawia mi to tyle przyjemności co wcześniej! Może jak będą nowe odcinki to znowu zacznę częściej pisać? Nie wiem, wiem tylko, że te posty nie będą tak dobre jak poprzednie(jeśli tamte można nazwać dobrymi)!

5 komentarzy:

  1. Super piosenka :) Cieszę się że jednak zostajesz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenka świetna :) uwielbiam Violette <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez ja uwielbiam.ona jest super a podoba ci sie tomas bo mi tak a tobie

      Usuń
  3. kocham violette

    OdpowiedzUsuń

Śmiało komentujcie, wyrażajcie swoje opinie, zadawajcie pytania!
Każdy komentarz jest na wagę ZŁOTA!